Wie zijn wij?

Wij zijn een trainingsbedrijf met een sterk geloof in kennis, focus en specialisme. Vandaar dat wij ons alleen richten op trainingen op open inschrijfbasis en deze verzorgen in een door ons gecontroleerde omgeving met eigen trainers.

Wij groeien door voortdurend beter te worden. Sinds onze oprichting in 2000 doen we daarom maar één ding: de best mogelijke trainingen geven. Inmiddels hebben wij vele cursisten van aansprekende organisaties mogen verwelkomen die met ons overtuigd zijn van onze trainingen en elke dag komen daar organisaties bij. Doordat zij en hun collega's herhaaldelijk terugkomen, zijn wij verder uitgegroeid tot een solide trainingspartner.

Bekijk ook onze referentielijst

Trainingsaanbod

Met gepaste trots kunnen wij een uitgebalanceerd programma aan intensieve vaardigheidstrainingen aanbieden. De nadruk ligt hierbij op communicatie en persoonlijke efficiëntie trainingen. Onze doorgewinterde trainers zijn in staat om tijdens intensieve trainingsdagen skills aan te leren waarmee je in zowel je zakelijke als persoonlijke dagelijkse leven leert excelleren.

Wij houden je niet alleen een spiegel voor maar begeleiden je stap voor stap om een groeipad in te zetten naar persoonlijk succes. Of je nu wilt leren op te komen voor jezelf, succesvoller wilt anticiperen op collega's, klanten of anderen in je nabije omgeving of je totale persoonlijke uitstraling en presentatie wilt verbeteren. Onze professionele trainers leren je op krachtige wijze het beste uit jezelf naar boven te halen, zodat zowel jij als je omgeving hiervan kunnen profiteren.

Trainers

Het is gebruikelijk dat bij trainingsorganisaties gebruik gemaakt wordt van freelance trainers. Hierdoor maakt het niet zoveel uit bij wie je de training volgt, omdat je dezelfde gezichten met dezelfde kennis, aanpak en ervaring bij meerdere organisaties tegenkomt.

Wij pakken dit anders aan. Onze trainers geven exclusief voor ons training en weten daardoor precies hoe wij werken, ze kennen de locaties op hun duimpje en zijn direct betrokken bij de organisatie en de kwaliteit die wij nastreven. Ook kunnen wij hierdoor zelf investeren in hun kennis en kunde en is het bij ons ook mogelijk om de trainer zelf te spreken voor, tijdens en na de training, aangezien deze iedere dag voor ons en onze cursisten beschikbaar is.

Kleine groepen van maximaal 6 deelnemers

Wij zullen altijd voor het leerrendement kiezen van onze cursisten, waardoor wij trainen in kleine groepen tot zes cursisten. Bij het aanleren van een vaardigheid, wat in al onze trainingen het primaire doel is, is het belangrijk dat je voldoende ruimte krijgt om situaties voor te leggen, vragen te stellen en aandacht te krijgen. Dit is in onze ogen niet mogelijk in grote groepen, waar de meest spraakzame het voortouw al snel zal nemen en de trainer de aandacht over veel mensen moet verdelen.

Hier heb jij niets aan en uiteindelijk de rest ook niet. Onze cursisten bouwen gedurende de trainingsdagen een band op met de trainer en met de medecursisten en het komt dan ook geregeld voor dat ook na de trainingsdagen er nog contact is tussen de cursisten onderling en ook met de trainer.

Alles inclusief

Wij houden van transparantie en openheid. Onderdeel daarvan is ons transparante prijsbeleid. Waar bij de meeste trainingsorganisaties naast de trainingsprijs ook nog administratiekosten, inschrijfkosten, arrangementskosten en kosten voor het studiemateriaal doorberekend worden, denken wij dat je meer hebt aan duidelijkheid.

Wij hebben er dan ook voor gekozen om all-inclusive prijzen te hanteren, waarbij al onze prijzen inclusief kosten zijn voor vergaderarrangementen, koffie, thee, frisdranken, snacks een luxe buffetlunch, parkeergelegenheid, zaalhuur, studiemateriaal en telefonische intake. Al onze tarieven zijn exclusief btw.

Trainingsmateriaal

Tijdens de trainingsdagen komt er veel informatie tot je en wij kunnen ons voorstellen dat het best lastig is om dit allemaal direct te onthouden. Daarom hebben wij speciaal voor jou trainingsmateriaal ontwikkelt waar je op een levendige manier alles thuis nog eens rustig na kunt lezen.

Onze cursisten gebruiken dit ook nog actief in de jaren na de training aangezien het ook een perfect naslagwerk is van ca. 200 pagina's om nog eens na te lezen als je tegen situaties aanloopt in jouw persoonlijke praktijk.

Intake

In de gehele training staan jouw persoonlijke leerdoelen centraal. Dit is de reden dat voorafgaande aan elke training een telefonisch intakegesprek gepland wordt waarbij jij met je trainer je persoonlijke leerdoelen vaststelt en je aan kunt geven wat de momenten zijn waarop je ruimte voor verbetering of ontwikkeling ziet.

Je trainer zal je leerwensen en doelen als uitgangspunt nemen in elke trainingsdag. Aangezien wij leerwensen en doelen zoveel mogelijk matchen, krijgt iedereen eigenlijk een persoonlijke training binnen de groep.

Laagdrempelig, informeel en duidelijk

Wij begrijpen dat het best wel spannend is om naar een training te gaan die gaat over 'jou' en waar voor jou nu nog onbekende medecursisten zijn. Om je zo veel mogelijk op je gemak te stellen en je direct op je plaats te laten voelen doen onze trainers er alles aan om een ontspannen en positieve sfeer neer te zetten. Na de eerste dertig minuten zijn de meeste cursisten hun spanning al vergeten en ontstaat er een opbouwende en constructieve sfeer in de groep. Je moet je ook altijd realiseren dat de ander het vaak net zo spannend vindt.

Onze trainers weten door hun ruime ervaring precies hoe zij zo snel mogelijk een 'wij'-gevoel kunnen creëren en zijn allen zeer toegankelijke en laagdrempelige persoonlijkheden. Vind je het prettig om jouw trainer vooraf al even telefonisch te spreken om kennis te maken, de spanning weg te halen of om je leerwensen door te nemen dan kan dit vrijblijvend en zonder kosten, zelfs al voordat je je inschrijft zodat je precies weet wat je van de training en ook je trainer kunt verwachten.

Evaluatierapport

Wij bieden de mogelijkheid om na de training een evaluatierapport te ontvangen. Hierdoor krijg je een document in handen waarin jouw eigen trainer een één-op-één analyse maakt van de door jou gemaakte opdrachten en tests, een persoonlijk profiel van de manier waarop je nu communiceert en persoonlijke adviezen waarmee je ook in de periode na de training jouw communicatie, persoonlijke profilering, overtuigingskracht en assertief gedrag verder kunt ontwikkelen.

Onze cursisten gebruiken het document als leidraad voor de periode na de training en als basis voor functionerings- en persoonlijke ontwikkelingsgesprekken. Het rapport wordt zorgvuldig handmatig door de trainer opgesteld met hierbij jouw kernkwaliteiten, persoonlijke profiel, uitslagen en leerwensen als uitgangspunt.

Je trainer zal je leerwensen en doelen als uitgangspunt nemen in elke trainingsdag. Aangezien wij leerwensen en doelen zoveel mogelijk matchen, krijgt iedereen eigenlijk een persoonlijke training binnen de groep.

Loyaliteitsprogramma

Wij zijn er trots op dat wij veel tevreden klanten hebben die ons keer op keer het vertrouwen geven om hun medewerkers te mogen trainen. Omdat wij geloven dat loyaliteit twee kanten op werkt hebben wij een loyaliteitsprogramma ontwikkeld, waardoor het vertrouwen dat je ons geeft direct beantwoord wordt door onze waardering.

Hoe gaat het in zijn werk? Heel gemakkelijk. Vanaf de eerste keer dat een van je medewerkers een training bij ons volgt gaat het programma automatisch in werking. Bij iedere volgende inschrijving van dezelfde of een andere medewerker van dezelfde organisatie wordt door ons administratiesysteem automatisch een extra korting berekend van 1%. Deze kortingen stapelen, waardoor het trainen van je medewerkers steeds voordeliger voor je wordt. Dit gaat door totdat de korting opgebouwd is tot 10%. De enige voorwaarde is dat de boeking rechtstreeks via ons verloopt.

De korting blijft effectief in alle jaren nadat deze is opgebouwd. Schrijf je echter een jaar geen medewerker in voor een training bij ons (gerekend vanaf de datum van de laatste inschrijving van een van je medewerkers), dan vervalt de opgebouwde korting, maar kan daarna weer opnieuw opgebouwd worden volgens voorgaand principe.

Communicatie
Effectief communiceren
Succesvol beïnvloeden
Persoonlijke kracht
Solliciteren
Houding & uitstraling
Persoonlijke uitstraling
Profileren
Assertiviteit en overtuigen (drie weken)
Assertiviteit en overtuigen (twee keer drie weken)
Leidinggeven
Overtuigen en beïnvloeden
Profileren voor leidinggevenden
Aansturen en coachen
Verkopen & adviseren
Jezelf 'verkopen' in gesprekken
Overtuigen en beïnvloeden
Profileren voor verkopers en adviseurs
Excelleren in communiceren en beïnvloeden
Talentontwikkeling & kwaliteiten
Zelfreflectie, talentontwikkeling en kwaliteiten
Intelligent omgaan met je talenten
Persoonlijke kracht, motivatie en communicatie
Assertiviteit
Assertiviteit en overtuigen (drie weken)
Assertiviteit en overtuigen (twee keer drie weken)
Persoonlijke uitstraling
Assertief profileren