Openheid en eerlijkheid


Wij zijn zo transparant mogelijk naar onze cursisten zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Twee voorbeelden...

Hebben we voor een datum te veel of onvoldoende deelnemers?

Wij bieden onze trainingen aan volgens een planning, waarbij we er vanuit gaan dat je voor iedere training elke maand kunt starten, wat meestal ook het geval is. Nu zul je begrijpen dat het, ondanks al onze inzet, kan gebeuren dat er voor een bepaalde datum te veel of te weinig mensen inschrijven. Als wij dit opmerken zullen wij tijdig contact opnemen met de mensen die zich ingeschreven hebben om in overleg tot een voor iedereen passende oplossing te komen. Dit kan bijvoorbeeld betekenen dat je een maand later deelneemt, dat er een training bij gepland wordt of dat in overleg een alternatieve datum gepland wordt waarop alle deelnemers wel kunnen.


Kan het gebeuren dat de training op een andere lokatie plaatsvindt?

Wij geven al onze trainingen op onze trainingslokatie in Almere. Het is bij ons dan ook niet zo dat voor meerdere plaatsen geadverteerd wordt en de training uiteindelijk in een andere regio plaatsvindt als waar je je op ingeschreven hebt. Nu kan het ook bij ons gebeuren dat onze lokatie door drukte te vol is op een bepaalde datum. Wij kunnen dan besluiten om van een andere lokatie in dezelfde regio gebruik te maken of om in overleg met iedereen te kijken of de data verschoven kunnen worden zodat onze lokatie wel beschikbaar is. Wij zullen hier dan tijdig contact over opnemen en streven altijd naar een tevreden cursist.

homeHome play_arrow 18 jaar specialist in communicatietrainingen. play_arrow Intensief en in kleine groepen play_arrow Vrijblijvend telefonisch gesprek vooraf met jouw trainer play_arrow Ook buiten kantooruren open play_arrowPrivacybeleid play_arrowContactgegevens